Зірочка
/ Наше життя / Відтворюємо мелодику та темп мовлення
Відтворюємо мелодику та темп мовлення

Складовою педагогічної майстерності педагога є його мовлення. Це інструмент професійної діяльності педагога, за допомогою якого можна розв’язати різні педагогічні завдання: зробити складну тему заняття цікавою, а процес її вивчення — привабливим; створити щиру атмосферу спілкування у групі, та встановлювати контакт з вихованцями, досягати взаєморозуміння з ними; сформувати в дошкільнят відчуття емоційної захищеності, вселити в них віру в себе.

Володіння мовленням як засобом професійної діяльності потрібно вчитися. Класичним прикладом цього є досвід А. Макаренка. Молодий педагог, відчувши свою безпорадність у спілкуванні з вихованцями, почав наполегливо працювати, удосконалюючи свій голос, дикцію, дихання. Відомі його висновки: «Я став справжнім майстром тільки тоді, коли навчився говорити «Іди сюди» з 15-20 відтінками, коли навчився давати 20 нюансів на обличчі, в постаті і в голосі. І тоді я не боявся, що хтось до мене не підійде або не почує того, що треба». Видатний педагог вважав, що вчитель повинен так говорити, щоб діти відчули в його словах волю, культуру, особистість.

Відповідно до річного плану ДНЗ №34 “Зірочка” вихователем Романовою Л.В. в метод.кабінеті, був проведений  тренінг з вихователями “Відтворюємо мелодику та темп мовлення”

Напишіть відгук