Зірочка
/ Робота закладу під час адаптивного карантину
Робота закладу під час адаптивного карантину

Затверджую

директор ДНЗ № 34

__________ І.М. Цісар

РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ
закладу дошкільної освіти
ясел – садка № 34 «Зірочка»
в умовах адаптивного карантину

І. Загальні положення

  1. Цей регламент (далі Регламент) визначає протиепідемічні вимоги у закладі дошкільної освіти (долі- ДНЗ № 34), виконання яких спрямоване на запобігання ускладнення епідемічної ситуації та гарантування безпечного перебування усіх учасників освітнього процесу в закладі, який функціонує в умовах напруженої епідситуації.
  2. Документ розроблений на підставі чинних законодавчих та нормативних актів:
  • Наказу МОЗ України від 24 березня 2016 року № 234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів»;
  • Наказу МОЗ, МОН України від 17 квітня №2006 року «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»;
  • Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 21 травня 2020 року №25 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» з урахуванням практичного досвіду роботи закладів дошкільної освіти в умовах карантину.
  1. Директор ДНЗ № 34 є відповідальним за дотримання вимог цього Регламенту.

 ІІ. Протиепідемічні вимоги до створення безпечних умов перебування дітей та працівників у закладі

  1. Директор закладу дошкільної освіти зобов’язаний:

Здійснити оцінку ризиків щодо спроможності закладу освіти забезпечити належне виконання заходів, спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (СОVID-19).

  • розробити План протиепідемічних заходів у період адаптивного карантину по ДНЗ № 34
  • організувати та забезпечити проведення усіх необхідних протиепідемічних заходів;
  • розподілити обов’язки та призначити відповідальних осіб;
  • Організувати роботу з персоналом:
  • Забезпечити дотримання маскового режиму працівниками закладу;
  • перед початком зміни проводити температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти;

 

  • не допускати працівників, у яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань до виконання обов’язків;
  • тимчасово відсторонити від роботи осіб із групи ризику, визначених відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (СОVID-19)», затверджених наказом МОЗ України від 28.03.2020 №722, або за письмовою згодою працівника дозволити йому працювати;
  • забезпечити наявність у працівників змінного взуття.
  • Організувати прийом дітей до закладу:
  • під час ранкового прийому та у вечірні години на входах на територію закладу проводити температурний скринінг усім особам, які потрапляють на територію закладу;
  • допускати на територію закладу дорослих осіб за наявності респіратора або захисної маски так, щоб були покриті ніс та рот;
  • не допустити потрапляння на територію закладу осіб, у яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань;
  • організувати ранкове приймання та повернення дітей додому на входах до приміщення (з дотриманням усіх протиепідемічних заходів);
  • здійснювати прийом дітей у заклад  з обов’язковим проведенням термометрії та візуального огляду усіх дітей, а дітей, які перехворіли на СОVID-19 або інші інфекційні захворювання, – за наявності довідки від лікаря;
  • організувати ранкове приймання дитини до закладу медичною сестрою та вихователем (за потреби – з помічником вихователя) групи на території закладу за межами його будівлі;
  • на вході в приміщення закладу організувати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів у недоступному для дітей місці.
  • Організувати проведення поточного температурного скринінгу дітей:
  • кожні 4години із занесенням показників у відповідний журнал
  • при вимірюванні температури тіла контактним методом з подальшою дезінфекцію виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційногозасобу.
  • На період карантину заборонити:
  • Використання багаторазових (тканинних) рушників;
  • Використання м’яких (м’яконабивних) іграшок;
  • Використання килимів з довгим ворсом;
  • перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень;
  • проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей більш ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів);
  • проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно);
  • роботу басейну.
  • Терміново інформувати управління освіти про випадки інфекційних захворювань або підозру на інфекційне захворювання в закладі.
  • Здійснювати контрольза дотриманням правил епідемічної безпеки в закладі, використанням працівниками засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів.
  1. Керівник закладу дошкільної освіти забезпечує:
  • управління в закладі освіти в умовах напруженої епідситуації;
  • дотримання групової ізоляції на території та у будівлі;
  • формування групп відповідно до списку дітей;
  • обмеження кількості дітей в групах, виходячи з можливостей забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням, орієнтуючись на нормативну наповнюваність груп (Закон України «Про дошкільну освіту»);
  • чітке визначення годин ранкового прийому  з 07.00 до 08.15 та повернення дітей додому (рекомендовано з 17.00 до 19.00);
  • використання усіх наявних у приміщенні закладу освіти входів та виходів з метою унеможливлення скупчення учасників освітнього процесу під час входу та виходу з приміщення;
  • утримування вентиляційних каналів у приміщеннях закладу в функціонуючому стані;
  • наявність у закладі достатньої кількості рідкого мила та паперових рушників;
  • мінімальне (чітко регламентоване) пересування учасників освітнього процесу по закладу ;
  • дистанційну форму роботи з батьками;
  • неможливість проникнення на територію закладу сторонніх осіб;
  • за епідемічними показаннями проведення дезінсекції та дератизації;
  • відвідування закладу  будь-якою особою виключно після огляду та дозволу медичного працівника закладу та з відповідним записом у спеціально заведенному Журналі відвідувачів закладу за наявності респіратора або захисної маски, так, щоб були покриті ніс та рот;
  • проведення робочих нарад із працівниками закладу на свіжому повітрі дотримуючись соціальної дистанції;
  • інформування щодо встановлених обмежень в закладі  при вході до закладу на офіційних сторінках в мережі Інтернет, соціальних мережах;
  • централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами;
    • Працівник закладу освіти зобов’язаний:
  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, чхання, сякання, кашлю, витирання очей, причісування, у будь-яких інших випадках контакту в процесі роботи з предметами, які можуть забруднити (контамінувати) руки;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманку, ломоту в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторнихзахворювань;
  • дотримуватись Пам’ятки
  1. Медичний працівник закладу освіти:
    • Зобов’язаний:
  • налагодити тісний контакт з спеціалістами закладу охорони здоров’я;
  • у разі виявлення хворого діяти відповідно до Пам’ятки
  • проводити щоденний огляд дітей
    • Забезпечує:
  • Проведення навчання працівників правил використання засобів індивідуального захисту;
  • виконання п.14, 15, 19, 21 Санітарного регламенту щодо наявності, маркування, умов зберігання та використання за призначенням санітарного та спеціального одягу, інвентарю для прибирання, мийних і дезінфекційних засобів;
  • повну готовність приміщення ізолятора відповідно до вимог утримання в ньому хворого (підозрілого);
  • в місцях миття рук наявність пам’яток – схем щодо дотримання правил якісного миття рук та гігієнічної обробки рук персоналу;
  • ведення Журналу відвідувачів закладу освіти, у якому зазначати ПІБ особи, дату, ціль перебування, результати візуальної наявності ознак інфекційних захворювань, результати температурного скринінгу, час та місце перебування в закладі, коло контактних осіб (під особистий підпис медичного працівника закладу)

  • фіксування кожного випадку погіршення стану здоров’я дітей та працівників закладу.
    • Контролює:
  • дотримання правил використання засобів індивідуального захисту;
  • приготування дезінфікуючих розчинів у спеціально промаркованих ємностях з дотриманням Регламенту використання деззасобів;
  • вихід, безпеку і  якість  страв  (бракераж  готової  продукції), дотриманням технології їх приготування, санітарним станом харчоблоку, дотримання   правил   особистої   гігієни   персоналом,  наявність гнійничкових   захворювань  і  гострих  респіраторних  інфекцій  у працівників  харчоблоку з відповідною фіксацією в журналі здоров’я працівників харчоблоку;
  • умови, строки зберігання продуктів харчування та їх реалізації;
  • збирання у спеціально промаркованих ємностях, які  наповнюються  не більше  ніж  на  2/3  об’єму харчових відходів, що лишаються після приготування їжі на харчоблоці,  недоїдків  після  харчування  дітей у групах, обробку ємностей наприкінці після кожного  випорожнення та наприкінці дня 2%  розчином кальцинованої соди;
  • змінне взуття працівників закладу (закрите, піддається миттю та обробці);
  • наявність довідки про стан здоров’я дитини, яка була відсутня у зв’язку з перенесеним інфекційним захворюванням, дотримання протиепідемічних заходів працівниками закладу.
  1. Вихователь закладу освіти забезпечує:
  • процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно або одночасно перебувають за одним столом;
  • обробку рук дітей вологими серветками після контакту з взуттям (після повернення з вулиці) з подальшим миттям рук;
  • належний догляд за чистотою та безпекою кімнатних рослин;
  • зберігання дидактичних матеріалів та посібників у максимально закритих шафах;
  • відсутність у приміщеннях, де перебувають діти, предметів, які не піддаються обробці та дезінфекції;
  • за відповідних температурних умов денний сон дітей при відкритих вікнах, фрамугах, кватирках за відсутності протягів;
  • контроль за індивідуальним використанням дітьми одягу та речей.
  1. Помічник вихователя, прибиральник службових приміщень забезпечує:
  • щоденну дезінфекцію поверхонь. А саме:
  • меблів, обладнання, опалювальних приладів, підвіконь, стін тощо;
  • дверних ручок, поручнів з окремих ємностей;
  • підлоги приміщень групових осередків 1 раз наприкінці кожного дня, а в туалетних – 2 рази на день із застосуванням дозволених до використання дезінфекційних засобів, злиття води після прибирання в унітаз із наступною дезінфекцією останнього;
  • щоденне миття сидінь унітазів теплою мильною водою з очищенням від сечокислих солей;
  • миття підлоги в туалетних кімнатах груп раннього віку після кожного висаджування дітей на горщики;
  • в умовах напруженої епідситуації дезінфекція горщиків в туалетних кімнатах груп раннього віку щоразу після використання з подальшим миттям під проточною водою;
  • провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям, почергове провітрювання кімнат протягом дня та під час прибирання (за умови відсутності дітей в приміщенні, що провітрюється);
  • виконання вимог щодо маркування, використання, зберігання санітарного та спецодягу, а в умовах напруженої епідситуації – щоденну їх заміну після використання;
  • виконання вимог маркування та зберігання інвентарю для прибирання, мийних та деззасобів у недоступному для дітей місці;
  • недоступність контейнерів (урн) для використаних засобів індивідуального захисту для дітей;
  • доставку їжі у групу в чистому санітарному одязі, в гумових рукавичках, лише у промаркованих, закритих кришками відрах і каструлях;
  • виконання вимог заміни дитячої постільної білизни згідно із затвердженим графіком заміни;
  • миття посуду та інвентарю з дотриманням правил обробки;
  • миття підлоги тіньових навісів;
  • вологу обробку поверхонь ігрового обладнання на ігровому майданчику.
  • виконання санітарних вимог щодо наявності, маркування, зберігання та використання серветок для миття.
  1. Працівники харчоблоку забезпечують:
  • підтримку постійно діючих процедур, які базуються на основних принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);
  • дотримання вимог організації оптимального питного режиму в закладі освіти;
  • при прийомі продуктів харчування та продовольчої сировини до закладу освіти мінімізують контакти з постачальниками (визначити окреме місце прийому продуктів харчування та продовольчої сировини, відповідальну особу, забезпечити заміну засобів індивідуального захисту, санітарного одягу та обробку приміщення невідкладно після прийняття продуктів харчування та продовольчої сировини);
  • доставку продуктів харчування та продовольчої сировини в приміщення харчоблоку перед початком процесу їх обробки, приготування та видачі;
  • приймання їжі працівниками харчоблоку закладу в спеціально відведеному приміщенні після закінчення технологічного процесу приготування страв та їх видачі з харчоблоку для харчування дітей;
  • використовування окремого обладнання для сирої та готової продукції;
  • миття та дезінфікування столів, ванн, інвентарю після закінчення роботи;
  • прожарювання металевого інвентарю після миття в жаровій шафі;
  • дотримання графіку видачі їжі з харчоблоку та мінімалізацію скупчень працівників;
  • прийом продуктів, які можуть бути поставленими в заклад в індивідуальному пакетуванні,  виключно індивідуально упакованими;
  • щоденну заміну санітарного та спецодягу;
  • обов’язкову обробку рук дезінфікуючим засобом після роботи з необробленими продуктами або зовнішньою тарою, при зміні технологічної операції, після відвідування туалету.
  1. Інженер з охорони праці:
  • розробляє інструкції;
  • забезпечує обстеження ігрових та спортивних майданчиків на виявлення несправного обладнання;
  • забезпечує проведення позапланового та цільового інструктажів з безпеки життєдіяльності для працівників в умовах карантину;
  • з метою запобігання скупчень працівників делегує проведення інструктажів з ОП керівникам структурних підрозділів закладу освіти шляхом самоосвіти з відміткою у відповідному Журналі (під особистий підпис працівника про проведення відповідного інструктажу);
  • забезпечує контроль за дотриманням інструкцій з ОП працівниками закладу освіти.
  1. Двірник закладу освіти та призначені відповідальні особи 2 рази на день, у тому числі вранці за 1-2 години до приходу дітей, у разі забруднення (за умови відсутності дітей на ігрових майданчиках) зокрема і перед вечірньою прогулянкою забезпечують:
  • обстеження території на наявність небезпечних для здоров’я дітей предметів;
  • у разі неможливості термінової ліквідації загрози огородження небезпечних місць та вжиття заходів щодо недопущення до них дітей;.
  1. Батьки вихованців закладу освіти:
  • проводять термометрію та оцінюють стан здоров’я дитини перед виходом із дому;
  • при наявності ознак захворювання та/або підвищення температури тіла відмовляються від відвідування дитиною закладу освіти та попереджають про зміни в стані здоров’я дитини працівників закладу освіти;
  • у разі необхідності залишити дитину вдома не через хворобу, інформують напередодні вихователя про відсутність дитини в закладі освіти;
  • забезпечують дитині одяг та взуття на випадок дощової погоди для перебування на вулиці за будь-яких погодних умов;
  • під час відведення дитини до закладу  та повернення дитини із закладу додому батьки мають одягнути засоби індивідуального захисту (респіратор або захисна маска одягнуті так, щоб були покриті ніс та рот);
  • під час ранкового прийому дитини до закладу  обов’язково інформують вихователя про стан здоров’я дитини та членів сім’ї, з якими дитина мала контакти;
  • несуть персональну відповідальність за правдивість інформації про стан здоров’я дитини;
  • відводячи дитину до закладу , що працює в умовах карантину, усвідомлюють, що інфекція СОVID-19 може бути занесеною до закладу дошкільної освіти будь-якою особою (дитиною, її батьками або іншими членами родини, працівником) з безсимптомним (субклінічним) характером перебігу захворювання (не визначається температурним скринінгом та візуальним оглядом);
  • дотримуються розробленої Пам’ятки

ІІІ. Протиепідемічні вимоги до організації безпечного освітнього процесу в закладі дошкільної освіти

 Вихователь – методист закладу освіти

    • Забезпечує:
  • розробку адаптивного графіку прогулянок та занять з метою недопущення змішування груп;
  • розробку рекомендацій та систем освітньої роботи з дітьми для кожної вікової групи;
  • надання необхідної методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти щодо організації освітнього процесу з дітьми в умовах напруженої епідситуації, надавши перевагу формам роботи максимально на свіжому повітрі: інтегровані заняття, цільові спостереження, прогулянки з словесними дидактичними іграми, логоритмічними заняттями тощо;
  • проведення форм методичної роботи з дотриманням правил соціального дистанціювання.
  • Здійснює контроль:
  • за використанням педагогами дидактичного матеріалу, який добре піддається обробці (ламінований, пластик тощо);
  • за організацією дітей мікрогрупами не більше 2-3дітей в групі;
  • за дотриманням правил безпечного перебування дітей в закладі;
  • використання приміщень загального користування (музична, спортивна зала) за умови чіткого дотримання графіку роботи з обов’язковим проведенням усіх санітарно-гігієнічних заходів щодо їх прибирання та провітрювання.
  1. Вихователь закладу освіти
    • Зобов’язаний:
  • інформувати медичного працівника, батьків та адміністрацію закладу в разі підвищення температури тіла дитини понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань із подальшою ізоляцією дитини, не допускаючи тривожних відчуттів у дитини та враховуючи її психологічний стан;
  • всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, навчання обробці рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету, кашлю тощо) проводити в ігровій формі та за особистим прикладом.
    • Забезпечує:
  • проведення додаткових ігор та вправ, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;
  • надання пріоритету активностям, що проводяться на відкритому повітрі;
  • переформатування розміщення в кімнаті для занять таким чином, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання;
  • обмеження занять та ігор, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;
  • обмеження занять та ігор, що потребують використання значної кількості додаткового інвентарю;
  • дотримання оптимального часу перебування дітей на відкритому повітрі 3,5-4 години на день з достатньою руховою активністю;
  • обробку іграшок дезінфекційними засобами, дозволеними до застосування в навчальних закладах в установленому законодавством порядку, полоскання під проточною водою та сушіння на відкритому повітрі або на столах, зберігання промаркованих ємностей та щіток для миття іграшок у групових осередках;
  • ведення щоденного моніторингу причин відсутності дітей у закладі освіти.

Screenshot_1 Screenshot_2 Screenshot_3 Screenshot_4 Screenshot_5 Screenshot_6Screenshot_10Screenshot_8 Screenshot_9

ПАМЯТКА

ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ДНЗ № 34 «ЗІРОЧКА»

ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

    • Працівник закладу освіти зобов’язаний:
  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, чхання, сякання, кашлю, витирання очей, причісування, у будь-яких інших випадках контакту в процесі роботи з предметами, які можуть забруднити (контамінувати) руки;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманку, ломоту в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

ПАМЯТКА

ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ДНЗ № 34 «ЗІРОЧКА»

ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

Вихователь закладу освіти забезпечує:

  • процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно або одночасно перебувають за одним столом;
  • обробку рук дітей вологими серветками після контакту з взуттям (після повернення з вулиці) з подальшим миттям рук та їх витирання тільки паперовими рушниками;
  • належний догляд за чистотою та безпекою кімнатних рослин;
  • зберігання дидактичних матеріалів та посібників у максимально закритих шафах;
  • відсутність у приміщеннях, де перебувають діти, предметів, які не піддаються обробці та дезінфекції;
  • за відповідних температурних умов денний сон дітей при відкритих вікнах, фрамугах, кватирках за відсутності протягів;
  • контроль за індивідуальним використанням дітьми одягу та речей.

ПАМЯТКА

ДЛЯ ПОМІЧНИКІВ ВИХОВАТЕЛЯ, ПРИБИРАЛЬНИКА СЛУЖБОВИХ ПРИМІЩЕНЬ ДНЗ № 34 «ЗІРОЧКА»

ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

         Помічник вихователя, прибиральник службових приміщень забезпечує:

  • щоденну дезінфекцію поверхонь. А саме:
  • меблів, обладнання, опалювальних приладів, підвіконь, стін тощо;
  • дверних ручок, поручнів з окремих ємностей;
  • підлоги приміщень групових осередків 1 раз наприкінці кожного дня, а в туалетних – 2 рази на день із застосуванням дозволених до використання дезінфекційних засобів, злиття води після прибирання в унітаз із наступною дезінфекцією останнього;
  • щоденне миття сидінь унітазів теплою мильною водою з очищенням від сечокислих солей;
  • миття підлоги в туалетних кімнатах груп раннього віку після кожного висаджування дітей на горщики;
  • в умовах напруженої епідситуації дезінфекція горщиків в туалетних кімнатах груп раннього віку щоразу після використання з подальшим миттям під проточною водою;
  • провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям, почергове провітрювання кімнат протягом дня та під час прибирання (за умови відсутності дітей в приміщенні, що провітрюється);
  • виконання вимог щодо маркування, використання, зберігання санітарного та спецодягу, а в умовах напруженої епідситуації – щоденну їх заміну після використання;
  • виконання вимог маркування та зберігання інвентарю для прибирання, мийних та деззасобів у недоступному для дітей місці;
  • недоступність контейнерів (урн) для використаних засобів індивідуального захисту для дітей;
  • доставку їжі у групу в чистому санітарному одязі, в гумових рукавичках, лише у промаркованих, закритих кришками відрах і каструлях;
  • виконання вимог заміни дитячої постільної білизни згідно із затвердженим графіком заміни;
  • миття посуду та інвентарю з дотриманням правил обробки;
  • миття підлоги тіньових навісів;
  • вологу обробку поверхонь ігрового обладнання на ігровому майданчику.
  • виконання санітарних вимог щодо наявності, маркування, зберігання та використання серветок для миття.

 

ПАМЯТКА

ДЛЯ ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ

ДНЗ № 34 «ЗІРОЧКА»

ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

Інженер з охорони праці:

  • розробляє інструкції;
  • забезпечує обстеження ігрових та спортивних майданчиків на виявлення несправного обладнання;
  • забезпечує проведення позапланового та цільового інструктажів з безпеки життєдіяльності для працівників в умовах карантину;
  • з метою запобігання скупчень працівників делегує проведення інструктажів з ОП керівникам структурних підрозділів закладу освіти шляхом самоосвіти з відміткою у відповідному Журналі (під особистий підпис працівника про проведення відповідного інструктажу);
  • забезпечує контроль за дотриманням інструкцій з ОП працівниками закладу освіти.

ПАМЯТКА

ДЛЯ СЕСТЕР МЕДИЧНИХ СТАРШИХ

ДНЗ № 34 «ЗІРОЧКА»

ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

Медичний працівник закладу освіти:

  • Зобов’язаний:
  • у разі виявлення хворого ізолювати його від інших учасників освітнього процесу в ізолятор та викликати швидку допомогу
  • проводити щоденний огляд дітей
    • Забезпечує:
  • Проведення навчання працівників правил використання засобів індивідуального захисту;
  • виконання п.14, 15, 19, 21 Санітарного регламенту щодо наявності, маркування, умов зберігання та використання за призначенням санітарного та спеціального одягу, інвентарю для прибирання, мийних і дезінфекційних засобів;
  • повну готовність приміщення ізолятора відповідно до вимог утримання в ньому хворого (підозрілого);
  • в місцях миття рук наявність пам’яток – схем щодо дотримання правил якісного миття рук та гігієнічної обробки рук персоналу;
  • ведення Журналу відвідувачів закладу освіти, у якому зазначати ПІБ особи, дату, ціль перебування, результати візуальної наявності ознак інфекційних захворювань, результати температурного скринінгу, час та місце перебування в закладі, коло контактних осіб (під особистий підпис медичного працівника закладу) (додаток 4);
  • фіксування кожного випадку погіршення стану здоров’я дітей та працівників закладу.
    • Контролює:
  • дотримання правил використання засобів індивідуального захисту;
  • приготування дезінфікуючих розчинів у спеціально промаркованих ємностях з дотриманням Регламенту використання деззасобів;
  • вихід, безпеку і  якість  страв  (бракераж  готової  продукції), дотриманням технології їх приготування, санітарним станом харчоблоку, дотримання   правил   особистої   гігієни   персоналом,  наявність гнійничкових   захворювань  і  гострих  респіраторних  інфекцій  у працівників  харчоблоку з відповідною фіксацією в журналі здоров’я працівників харчоблоку;
  • умови, строки зберігання продуктів харчування та їх реалізації;
  • збирання у спеціально промаркованих ємностях, які  наповнюються  не більше  ніж  на  2/3  об’єму харчових відходів, що лишаються після приготування їжі на харчоблоці,  недоїдків  після  харчування  дітей у групах, обробку ємностей наприкінці після кожного  випорожнення та наприкінці дня 2%  розчином кальцинованої соди;
  • змінне взуття працівників закладу (закрите, піддається миттю та обробці);
  • наявність довідки про стан здоров’я дитини, яка була відсутня у зв’язку з перенесеним інфекційним захворюванням (інформація про інфекційні захворювання надходить від відповідних служб та вноситься у форму (ф.058/о) «Екстренне повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення» та у форму (ф.060/о) «Журнал обліку інфекційних захворювань»;
  • дотримання протиепідемічних заходів працівниками закладу.

 

ПАМЯТКА

ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ХАРЧОБЛОКУ ДНЗ № 34 «ЗІРОЧКА»

ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

 

Працівники харчоблоку забезпечують:

  • підтримку постійно діючих процедур, які базуються на основних принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);
  • дотримання вимог організації оптимального питного режиму в закладі освіти;
  • при прийомі продуктів харчування та продовольчої сировини до закладу освіти мінімізують контакти з постачальниками (визначити окреме місце прийому продуктів харчування та продовольчої сировини, відповідальну особу, забезпечити заміну засобів індивідуального захисту, санітарного одягу та обробку приміщення невідкладно після прийняття продуктів харчування та продовольчої сировини);
  • доставку продуктів харчування та продовольчої сировини в приміщення харчоблоку перед початком процесу їх обробки, приготування та видачі;
  • приймання їжі працівниками харчоблоку закладу в спеціально відведеному приміщенні після закінчення технологічного процесу приготування страв та їх видачі з харчоблоку для харчування дітей;
  • використовування окремого обладнання для сирої та готової продукції;
  • миття та дезінфікування столів, ванн, інвентарю після закінчення роботи;
  • прожарювання металевого інвентарю після миття в жаровій шафі;
  • дотримання графіку видачі їжі з харчоблоку та мінімалізацію скупчень працівників;
  • прийом продуктів, які можуть бути поставленими в заклад в індивідуальному пакетуванні,  виключно індивідуально упакованими;
  • щоденну заміну санітарного та спецодягу;
  • обов’язкову обробку рук дезінфікуючим засобом після роботи з необробленими продуктами або зовнішньою тарою, при зміні технологічної операції, після відвідування туалету.

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ  БАТЬКІВ

дії під час адаптивного карантину

  1. Перед виходом із дому проведіть термометрію у дитини.
  2. Оцініть стан здоров’я дитини та стан здоров’я самого себе.
  3. Пам’ятайте, що в разі виявлення підвищеної температури та ознак респіраторних захворювань вхід на територію закладу буде заборонено.
  4. При гарному самопочутті Вас та Вашої дитини, температурі тіла не більше 37,2 °С зберіться до дошкільного закладу:
  • одягніть захисну маску (респіратор) так, щоб були покриті ніс та рот;
  • візьміть взуття і одяг дитині на випадок дощової погоди;
  • візьміть довідку від лікаря у разі перенесеного інфекційного захворювання;
  1. Не забутьте проінформувати медичну сестру про стан здоров’я дитини.
  2. Пам’ятайте про те, що медичний працівник закладу повинен бути ознайомлений батьками з особливостями перебігу хронічних хвороб у дитини, щоб надати відповідну невідкладну медичну допомогу в разі необхідності.
  3. Пам’ятайте про власну персональну відповідальність за правдивість інформації про стан здоров’я дитини.
  4. У разі погіршення самопочуття дитини відмовтеся від відвідування дитиною закладу дошкільної освіти, зверніться по консультацію до лікаря, повідомте про причину відсутності вихователя.
  5. У разі виникнення необхідності залишити дитину дома з інших причин повідомте вихователя напередодні.
  6. У разі тимчасової відсутності дитини не через хворобу та бажання відновити відвідування дитиною закладу, повідомте вихователя напередодні у зв’язку з організацією харчування Вашої дитини.
  7. Заборонити батькам вихованців приносити іграшки та сторонні предмети у заклад дошкільної освіти.
  8. На території закладу освіти дотримуйтесь соціальної дистанції.

Потурбуймося кожен про себе та всі – про кожного!