Зірочка
/ Новини
Стрічки для віночка Оленки
Collage_Fotor

5 листопада 2019 року в групі дітей раннього віку  (вихователь Шпильова Л.В. .) відбулося цікаве розвивальне й виховне заняття з сенсорного розвитку.  Діти збагатили свої знання про поняття «один-багато» вмінням порівнювати предмети за величиною – стрічки для віночка ляльки Оленки.  

Консультація “У здоровому тілі – здоровий дух”
Collage_Fotor

Загальновідомо: основи фізичного, духовного та психічного здоров’я людини закладаються змалку. Тому формування, збереження і зміцнення здоров’я дітей – одне з найважливіших завдань національної дошкільної освіти. Для його виконання замало одних лише добрих намірів – потрібні реальні дії, щоденна праця педагогів, батьків і самих дітей. Лише в сильному, здоровому тілі дух зберігає рівновагу, і характер розвивається … Продовжувати читання Консультація “У здоровому тілі – здоровий дух”

Осінні листочки
Collage_Fotor

У жовтні,  в групі раннього віку ( вихователі Шпильова Л.В., Владова Е.М., муз. керівник Горбуненко Г.Б.)  пройшло тематичне заняття «Осінні листочки». Діти  разом з вихователям весело гралися та танцювали.

Заняття ознайомлення з природнім довкіллям
Collage_Fotor

На занятті з ознайомлення з природним довкіллям вихователь старшої Б групи Максименко Л. Ю. вчила дітей розрізняти гриби за зовнішніми ознаками; закріпила і розширила знання дошкільників про гриби-підосичники, підберезовики, сироїжки, білі гриби, опеньки, лисички, маслюки, рижики. Людмила Юріївна розвивала у малят вміння  мислити, аналізувати; виховувала бережне ставлення до природи, до власного життя.

Використання ігор за методикою М.Монтессорі (робота з дітьми)
Collage_Fotor

 Під час заняття із сенсорного розвитку, в групі раннього віку, вихователь Шпильова Л.В., з використанням ігор за методикою М.Монтессорі, знайомила дітей з основними кольорами (червоний, зелений, жовтий, синій); формувала вміння порівнювати предмети за величиною, розвивала тактильні відчуття, сприяла розвитку позитивного світосприйняття; виховувала доброзичливість, повагу один до одного.