Зірочка
/ Наше життя / Монологічна компетенція дітей 6 го року життя
Монологічна компетенція дітей 6 го року життя

 2 лютого 2017 року в музичній залі нашого ясла – садка №34 “Зірочка” відбулось засідання  міського методичного об’єднання вихователів старших груп на  тему: “Монологічна компетенція дітей 6 го року життя”

Завдання:  Розширити уявлення вихователів щодо змісту, методів та прийомів розвитку монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку.  Навчити добирати ефективні ігри та вправи для розвитку монологічного мовлення вихованців.  Розкрити специфіку навчання монологічного мовлення дітей 6-го року життя.  Удосконалити уміння і навички педагогів використовувати прийоми розвитку мовленнєвої творчості через фантазування.  Сприяти обміну досвідом з проблемного питання.

План проведення

І. Організаційна частина

1. Вступне слово методиста управління освіти з дошкільного виховання Чікрижової Т.В.

2. Вправа «Що турбує моє серце?» – визначити очікування учасників.

3. Вправа «Клубочок» – обмін досвідом з використання інноваційних технологій з розвитку мовлення дошкільників.

4. Лекція – діалог «Зміст, методи та прийоми розвитку монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку». Григорчак І.В., керівник м/о, вихователь-методист ДНЗ №1

ІІ. Практична лабораторія

1. Відкритий перегляд заняття з розвитку монологічного мовлення «Казковий калейдоскоп» в старшій групі. Горяїнова О.В., вихователь ДНЗ №34

2. Аналітичне обговорення заняття.

3. Майстерня педагога:

 Вправа «Методичний файл» (робота в групах) – складання мети заняття з розвитку мовлення дошкільників.

 Практикум «Прийоми розвитку мовленнєвої творчості через фантазування». Шевцова Г.Л., вихователь ДНЗ №1

ІІІ. Рефлексія Вправа «Купідон» – здійснити рефлексію власних вражень

Вихователі ділилися власним досвідом роботи з дітьми старшого дошкільного віку та  мали змогу ознайомитись із роботою закладу, впевнитись в тому, що для дошкільнят створені всі належні умови, а також високо оцінили рівень проведеного заняття, вихователем старшої групи О.В.Горяїновою  з мовленнєвого розвитку на  тему “Казковий калейдоскоп”, всі учасники методичного об єднання   зазначили, що педагог використовував ефективні засоби, інноваційні методи та прийоми організації дітей, якими захопили не тільки малят, а й усіх присутніх.

Дошкільна освіта є найважливішою сферою реалізації прав людини, забезпечення рівних можливостей в отриманні якісної освіти, адже основа майбутньої особистості закладається у ранньому віці. Знання та уміння набуті в дитинстві – це коріння, і чим воно міцніше, тим впевненіше почувається людина в житті. Зважаючи на це, постійно тривають пошуки шляхів забезпечення кожній дитині можливості зростати здоровою і щасливою з урахуванням індивідуальних особливостей.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Напишіть відгук