2 лютого 2017 року в музичній залі нашого ясла – садка №34 “Зірочка” відбулось засідання міського методичного об’єднання вихователів старших груп на тему: “Монологічна компетенція дітей 6 го року життя”
Завдання: Розширити уявлення вихователів щодо змісту, методів та прийомів розвитку монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Навчити добирати ефективні ігри та вправи для розвитку монологічного мовлення вихованців. Розкрити специфіку навчання монологічного мовлення дітей 6-го року життя. Удосконалити уміння і навички педагогів використовувати прийоми розвитку мовленнєвої творчості через фантазування. Сприяти обміну досвідом з проблемного питання.
План проведення
І. Організаційна частина
1. Вступне слово методиста управління освіти з дошкільного виховання Чікрижової Т.В.
2. Вправа «Що турбує моє серце?» – визначити очікування учасників.
3. Вправа «Клубочок» – обмін досвідом з використання інноваційних технологій з розвитку мовлення дошкільників.
4. Лекція – діалог «Зміст, методи та прийоми розвитку монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку». Григорчак І.В., керівник м/о, вихователь-методист ДНЗ №1
ІІ. Практична лабораторія
1. Відкритий перегляд заняття з розвитку монологічного мовлення «Казковий калейдоскоп» в старшій групі. Горяїнова О.В., вихователь ДНЗ №34
2. Аналітичне обговорення заняття.
3. Майстерня педагога:
Вправа «Методичний файл» (робота в групах) – складання мети заняття з розвитку мовлення дошкільників.
Практикум «Прийоми розвитку мовленнєвої творчості через фантазування». Шевцова Г.Л., вихователь ДНЗ №1
ІІІ. Рефлексія Вправа «Купідон» – здійснити рефлексію власних вражень
Вихователі ділилися власним досвідом роботи з дітьми старшого дошкільного віку та мали змогу ознайомитись із роботою закладу, впевнитись в тому, що для дошкільнят створені всі належні умови, а також високо оцінили рівень проведеного заняття, вихователем старшої групи О.В.Горяїновою з мовленнєвого розвитку на тему “Казковий калейдоскоп”, всі учасники методичного об єднання зазначили, що педагог використовував ефективні засоби, інноваційні методи та прийоми організації дітей, якими захопили не тільки малят, а й усіх присутніх.
Дошкільна освіта є найважливішою сферою реалізації прав людини, забезпечення рівних можливостей в отриманні якісної освіти, адже основа майбутньої особистості закладається у ранньому віці. Знання та уміння набуті в дитинстві – це коріння, і чим воно міцніше, тим впевненіше почувається людина в житті. Зважаючи на це, постійно тривають пошуки шляхів забезпечення кожній дитині можливості зростати здоровою і щасливою з урахуванням індивідуальних особливостей.