Зірочка
/ Методична круговерть
Методична круговерть

“Успіх освітньо-виховної роботи- вірно спланований і керований навчальний процес” 

В.О.Сухомлинський

Вихователь – методист

фото

Олена Іванівна Ярмошенко

«Методист…

Посада?… Покликання?… Професія?…»

Мої життєві принципи, якими я керуюся в професійній діяльності:

1.Постарайся допомогти, якщо тебе просять про допомогу;

2.Поважай вибір і думку іншої людини;

3.Чуй, і будеш почутим.

За недовгий час моєї професійної діяльності, часто стоїть питання: «Хто я, методист… за посадою?, за покликанням?, або це всього лише моя професія, якою я  заробляю на життя?…»

Методична робота мені видається оркестром, де диригент чуйно вловлює звуки всіх інструментів, і майстерно спрямовуючи, домагається гармонійного поєднання звуків. Яким же повинен бути методист – диригент? Безсумнівно, творчий, знаючий новинки педагогічної науки, передовий педагогічний досвід, який грає головну скрипку в педагогічному оркестрі. Важливо бути майстром своєї справи. А що значить бути майстром педагогічної праці?

Моя місія полягає в тому, щоб допомогти педагогам у відкритті самих себе. Можливість проявити свої таланти, свою творчість, майстерність. Щоб кожен мій педагог став Майстром педагогічної праці.

Що потрібно, щоб стати майстром педагогічної праці? Ну, звичайно знання, але обов’язково – добра душа, чуйне серце, любов до дітей, до своєї професії.

Педагогічний колектив працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного, психічного та розумового розвитку.

model_metodichnoji_roboti