Зірочка
/ Інновації з фізкультурно - оздоровчої роботи
Інновації з фізкультурно – оздоровчої роботи

Управління освіти

Первомайської міської ради

дошкільний навчальний заклад

ясла – садок № 34 “Зірочка”

 

МАЙСТЕР – КЛАС

“Інновації в роботі з родинами з фізкультурно – оздоровчого напрямку”

 

Вихователь:  Клименко В.В.

11.02.2016

Семінар – практикум “Інновації в роботі з родинами з фізкультурно – оздоровчого напрямку”

Мета:

  • привернути увагу батьків до важливості фізичного виховання та оздоровлення дітей;
  • розширювати знання про ефективні методи оздоровлення дітей;
  • формувати позитивне ставлення до здорового способу життя.

План

Заходи проведення Час проведення відповідальні
1. Релаксація «Водоспад» 5 хвилин Клименко
2. Практикум точковий самомасаж  для дітей 4 хвилини Клименко
3. Практикум  самомасаж для обличчя та шиї для дітей «Індіанець» 3 хвилини Клименко
4.  Практикум пальчикова гімнастика 3 хвилини Клименко
5.  Тренінгова гра: «Вгадай вид спорту з показу» 4 хвилини Клименко
6.  Практикум Психогімнастика 5 хвилин Клименко
7.

 

  Практикум комплекси дихальної гімнастики для дошкільнят

(виконують діти і батьки)

15 хвилин Клименко
8. Музикотерапія 5 хвилин Клименко
Разом 44 хвилини

Хід:

Вихователь:

-Доброго дня, шановні батьки! Сьогодні ми всі разом здійснимо мандрівку в Країну Здоров׳я, де відкриємо для себе сучасні методи оздоровлення, які допоможуть нам та нашим діткам бути здоровими та дужими. Для початку,щоб створити дружню атмосферу взаємодопомоги, довіри, доброзичливого і відкритого спілкування ми зробимо Релаксацію.

Релаксація під музику

«Водоспад»

Педагог вмикає музику. «Сядьте зручніше і закрийте очі. 2—3 рази глибоко вдихніть і видихніть. Уявіть собі, що ви стоїте біля водоспаду. Але це не зовсім звичайний водоспад. Замість води в ньому падає вниз м’яке біле світло. Тепер уявить себе під цим водоспадом і відчуйте, як це прекрасне біле світло струменіє по вашій голові… Ви почуваєте, як розслаблюється ваше чоло, потім рот, як розслаблюються м’язи шиї… Біле світло тече по ваших плечах, потилиці і допомагає їм стати м’якими і розслабленими. Біле світло стікає з вашої спини, і ви відчуваєте, як і в спині зникає напруга, і вона теж стає м’якою і розслабленою.

А світло тече по ваших грудях, по животі. Ви відчуваєте, як вони розслаблюються і ви непомітно, без усякого зусилля починаєте глибше вдихати і видихати. Це дозволяє вам відчувати себе дуже розслаблено і приємно.

Нехай світло тече також по ваших руках, по долонях, по пальцях. Ви відчуваєте, як руки і долоні стають м’якішими. Світло тече і по ногах, спускається донизу. Ви відчуваєте, що ступні розслаблюються і стають м’якими. Цей дивний водоспад із білого світла обтікає все ваше тіло. Ви відчуваєте себе зовсім спокійно і безтурботно, і з кожним вдихом і видихом все глибше розслаблюєтеся і наповнюєтеся свіжими силами… (30 секунд).

Тепер подякуйте цьому водоспадові світла за те, що він вас так чудово розслабив, трохи потягніться, випряміться і відкрийте очі».

Без сумніву, всі батьки хотіли б, щоб їх діти виросли здоровими і фізично міцними, не страждали від зайвої ваги і проблем з хребтом. Зараз, коли діти більшу частину вільного часу воліють проводити за комп’ютером, проблема здорового способу життя особливо актуальна. Оволодіти основними навичками самомасажу – для дошкільнят один із способів долучитися до здорового способу життя. Самомасаж для дітей – точковий, ігровий, у віршах, з використанням масажних м’ячиків, деталей конструктора, олівців  – прекрасний спосіб розслабити м’язи і позбутися від нервово-емоційного напруження в забавній ігровій формі.

Для того щоб виробити у дітей добру звичку робити масаж регулярно, він не повинен бути для них виснажливим. Процес самомасажу повинен бути для дітей в задоволення, не завдавати больових відчуттів, викликати позитивні емоції, а його елементи і послідовність їх виконання повинні легко запам’ятовуватися.

Точковий самомасаж для дітей виконується шляхом натискання подушечками пальців на шкіру і м’язи в місцях розташування енергетично активних точок. Цей вид масажу може служити розслаблюючим або ж збудливим засобом, при використанні в комплексі робить на організм дитини позитивний ефект. Використовується він в основному для нормалізації нервових процесів і найчастіше це самомасаж підошов і пальців ніг, кистей рук, голови та обличчя. Потрібно навчити дітей не тиснути при масажі з усіх сил, а натискати легенько, акуратно.

Практикум точковий самомасаж  для дітей

Мета масажу – запобігти простуднім захворюванням, навчитися керувати мімікою обличчя. Виконується в ігровій формі, імітуючи роботу скульптора.

    Погладжуємо щоки, крила носа, лоб у напрямку від середини  до скронь.

    Натискаємо пальцями на перенісся, крапки в середині брів, виробляючи обертальні рухи спочатку за годинниковою стрілкою, а потім проти годинникової стрілки. Виконуємо 5-6 разів.

    Докладаючи зусиль, чинячи тиск, «малюємо» брови, надаючи їм гарний вигин. «Виліплює» густі брови за допомогою щипків.

Легкими ніжними дотиками ліпимо очі, розчісуємо вії.

Ведемо пальцями від перенісся до кінчика носа, «виліплюючи» довгий ніс для Буратіно.

Практикум самомасаж для обличчя та шиї для дітей «Індіанець»

Мета масажу – навчити дітей розслабленню м’язів обличчя і шиї при виконанні масажу перед дзеркалом. Уявімо, що ми індіанці, що завдають бойову розмальовку.

  1. «Малюємо» лінії від середини лоба до вух сильними рухами – повторюємо 3 рази.
  2. «Малюємо» лінії від носа до вух, при цьому широко розставляємо пальці –    повторюємо 3 рази.
  3. «Малюємо» лінії від середини підборіддя по напрямку до вух – повторюємо 3 рази.
  4. «Малюємо» лінії на шиї у напрямку від підборіддя до грудей – повторюємо 3 рази.
  5. «Пішов дощик» – легенько постукуємо пальцями по обличчю, наче граючи на піаніно.
  6. «Витираємо потікшу  фарбу», легенько проводячи по обличчю долонями, попередньо розігрів їх, потерши один об одного.
  7. «Струшуємо з рук залишки крапельок води», опустивши руки вниз.

Пальчикова гімнастика є дуже цікава для малюків, дає  можливість у захоплюючий ігровій формі підготувати дитину до написання літер.

Практикум пальчикова гімнастика

  • Сприяє оволодінню навичкам дрібної моторики.
  • Допомагає розвивати мову.
  • Підвищує працездатність кори головного мозку.
  • Розвиває у дитини психічні процеси: мислення, увагу, пам’ять, уяву.
  • Знімає тривожність

Вам потрібно придумати рухи і продемонструвати гімнастику згідно з текстом:

– Ми капусту шаткували!

– Солі в неї ми поклали!

– Ми капусту м’яли, дерли!

– Смачну моркву туди терли!

Тренінгова гра

підвищує інтерес до занять фізкультурою і спортом. Але не тільки рухливі або спортивні ігри підвищують інтерес, а й дидактичні ігри .

  • Дидактична гра « Вгадай вид спорту з показу»

Практикум психогімнастика  дозволяє коректувати поведінку дитини і знімати емоційну напругу. У ній використовуються корисні ігри для дітей, що дозволяють зняти тривожність, агресію, напругу, вчать саморегуляції і багато чому іншому. Наведемо деякі приклади. Відібрані ігри найбільш підходять для дітей старшого дошкільного віку.

Дитяча гра № 1. Дзеркало

Мета гри: ця гра допомагає дитині відчути себе вільно, розкритися, побачити себе збоку. Підходить для невпевнених у собі, пасивних дітей.

У грі можуть брати участь дві дитини або дитина і дорослий. Один гравець дивиться у «дзеркало» (на свого напарника), яке повторює всі його рухи. По черзі гравці міняються ролями.

Дитяча гра № 2. Хвилинка баловства

Мета гри: усунення агресії в дитини.

За сигналом дитині (дітям) пропонується побавитися – можна робити все, що дитині хочеться. Вона може стрибати, бігати, кричати і т.п. Але по сигналу через 1-3 хвилини дитина повинна перестати бавитися. Домовтеся про стоп-дію другого сигналу заздалегідь.

А зараз я хочу вас ознайомити з дихальною гімнастикою Стрельниковой

Результати занять по Стрельниковой не можуть залишитися непоміченими. Крім явних поліпшень в комплексі з традиційною медициною при лікуванні хронічних захворювань носа і горла, бронхів і легенів, відзначаються помітні позитивні результати при боротьбі з цукровим діабетом, серцевими захворюваннями, недугами нервової системи.

Вдих робити треба через ніс. Сама авторка методу, рекомендувала уявити стан «принюхування». При вдиху не можна напружувати лицьові м’язи, випинати живіт, плечі піднімати або розправляти грудну клітку. Кількість повітря, яке ви будете набирати, повинно бути невеликим. У кожного норма своя. Встановити її можна тільки спробувавши таке дихання.

Коли при вдиху і видиху ви не будете відчувати дискомфорт або запаморочення, значить це ваша норма.

Ніби людина почула запах диму або гару і стала принюхуватися. Як ще кажуть – шмигати носом.

Практикум комплекси дихальної гімнастики для дошкільнят (виконують діти і батьки)

  1. І так, перша вправа можна образно назвати «Долоньки». Початкове положення – стоячи.

Стаємо прямо і згинаємо в ліктях руки. Лікті опущені вниз, а долоньки розкриті і розгорнуті від вас.

Стискаючи кисті в кулак, робимо галасливі, короткі і ритмічні вдихи через ніс. Кількість таких вдихів – рухів – чотири.

  1. 2. Так звані «Погончики», теж робимо в положенні стоячи. Стискаємо кисті рук в кулаки і підтягуємо їх на рівень пояса. Коли руки випрямляємо, причому різко, і тягнемо кулаки до підлоги, то робимо короткий вдих.

Видих – через рот відкритий. У цей час ставимо руки у вихідну позицію. Таких вдихів – рухів треба зробити підряд 8 разів.

  1. «Насос», так називається вправа, при якій  треба робити пружні нахили вперед. Уявімо, що качаємо шину.

Ритм такий, ніби йдете стройовим кроком. При легкому нахилі, спину треба округлити, а голову нахилити. Нахиляємося неглибоко, достатньо на рівень пояса.

Вдих, причому миттєвий, робимо на самій нижній точці руху. Виправлятися теж не до кінця – видих. Обмеження для цієї вправи теж є.

Низько можна нахилятися тим людям, у кого дуже високий артеріальний тиск або внутрішньоочний, внутрішньочерепний, у кого давній радикуліт або остеохондроз, травми хребта, голови. Їм треба робити трохи помітний нахил і обов’язково короткий і галасливий вдих, звичайно ж, через ніс.

Видих, навпаки, дуже спокійний і пасивний, через рот. Поступово доводимо кількість вправ до 12.

  1. Полуприсідання з поворотом, яке назвали «Кішки», нагадує танцювальні рухи. Починаємо, як завжди, з вихідної позиції – стоячи. Ноги разом.

Потім трохи присівши, повертаємо тулуб по черзі вправо і вліво. Руки при повороті виконують, як би хапальні рухи.

Коли робиться поворот, то він повинен супроводжуватися коротким, різким вдихом і саме через ніс. Видихаємо ротом легко і довільно.

Виконати треба 12 разів.

  1. «Обійми плечі» – образна назва наступної вправи. Вихідна позиція – стоячи, підняті на рівень плечей і зігнуті в ліктях руки.

Далі, виробляємо рух, який нагадує обійми самого себе. Цей жест повинен бути різким.

Для цієї вправи, є обмеження. Тим, хто переніс інфаркт чи у кого ішемічна хвороба, вроджений порок серця, робити процедуру не можна.

  1. Наступна вправа, трошки схоже на «Обійми плечі». Тільки спочатку нахил вперед, потім обіймаємо себе . І так, поставивши ноги трошки ширше плечей, робимо неглибокий нахил вперед, до підлоги.

У точці максимальної – вдих. Без зупинки робимо нахил назад, прогинаючись при цьому в попереку.

Обіймаємо свої плечі руками і при цьому – різкий вдих. При захворюваннях хребта, рухи обмежуємо, але не відмовляємося повністю від вправи.

Норма – 12 разів.

7.«Вушка». Прийняти позицію вихідну треба так, щоб ноги стояли не на ширині плечей, а вужче. Руки опущені.

Змінні нахили головою вправо, а потім вліво – основні рухи. Коли голова досягне кінцевої точки руху – плеча, то робимо різкий вдих.

Не забувайте, що вдихаємо повітря через ніс, а видихаємо, причому, плавно і спокійно – через рот.

  1. Наступна вправа теж знайоме багатьом – повороти голови. Позиція вихідна та ж – ноги вужче плечей. Поперемінно направо спочатку, а потім наліво повертаємо голову, причому не зупиняючись.

Коли досягли повороту максимального, робимо носом галасливий вдих. Крила носа при цьому стискаються і втягуються.

Видих йде, можна сказати, автоматично через трохи відкритий рот.

  1. Вправа, яка називається «Малий маятник», теж припускає нахили голови. Тільки робимо їх поперемінно вперед і назад.

Приймаємо вихідну позицію таку ж, як і в попередній вправі. Потім, схиляємо голову вперед і, як би дивимося в підлогу.

Різкий вдих носом, робимо в кінці руху. Видих не затримувати. Він повинен бути вільним і довільним.

Рух голови назад відбувається в такому ж режимі.

  1. «Перекати» – комплекс рухів, який робимо в ритмі пружинячих присідань. Одна нога повинна бути попереду, інша, відповідно – ззаду. Присідаючи на виставленій вперед нозі, робимо вдих.

Ногу випрямляємо – видих. Зробивши 12 разів, ногу, на яку припадає центр ваги в даній вправі, міняємо.

Робимо ті ж рухи і ту ж систему вдих – видих, вже присідаючи на іншій нозі.

11.І ще одна вправа, яка називається «Кроки». При її виконанні складається враження, ніби ви крокуєте, тільки на місці. При цьому, високо піднімаєте ноги.

І так, вихідна позиція – стоячи. Ноги – вужче плечей. Згинаємо спочатку ногу ліву і піднімаємо її на рівень свого живота.

Нога повинна бути розправлена від коліна з витягнутою шкарпеточкою. При цьому треба ще присісти трохи на правій нозі.

Роблячи ці рухи, вдихаємо через ніс коротко і шумно повітря. Випроставшись після вправи, робимо присідання іншою ногою. 8 підходів по 8 вдихів – це та норма, до якої треба поступово дійти.

  1. Другий етап – тепер уже та нога, яку згинаємо, відводиться назад. Присідаючи на іншій, робимо вдих. Повертаючись в позицію вихідну – видих.

МУЗИКОТЕРАПІЯ

Про те, що музика здатна змінити душевний і фізичний стан людини, знали ще в стародавній Греції та інших країнах. Слухання правильно підібраної музики підвищує імунітет дітей, знімає напругу та дратівливість, головний і м’язовий біль, відновлює спокійне дихання . Музика діє вибірково: в залежності від характеру твору, від інструменту, на якому вона виконується. Так, наприклад, скрипка і фортепіано заспокоюють нервову систему, а флейта надає розслаблюючу дію.

Слухання «До Елізи» Л.В. Бетховен

Таким чином, застосування в роботі здоров’язберігаючих педагогічних технологій підвищує результативність освітнього процесу,

формує у педагогів та батьків ціннісні орієнтації збереження і зміцнення здоров’я дітей, а у дитини стійку мотивацію до творчості та здорового способу життя.

Ось і закінчилась наша подорож у країну здоров׳я. Я б хотіла дізнатись, що вам сподобалось, а що ні і що ви будете використовувати дома зі своїми дітьми? (відповіді батьків)

Фізкультурне заняття із використанням інноваційної технології

“СА-ФІ-ДАНС” (танцювально-ритмічної гімнастики)

для дітей старшого дошкільного віку

(спільно з родинами вихованців)

Тема: «Вольтрон – оборонець Всесвіту»

Мета: формування у дітей та батьків інтересу та ціннісного ставлення до занять фізичною культурою, переконати батьків у важливості впровадження інноваційних технологій в фізкультурно-оздоровчу роботу шляхом залучення їх до виконання вправ танцювально-ритмічної гімнастики “СА-ФІ-ДАНС”.

Завдання:

  • розширювати уявлення дітей про космос, про планети, активізувати пізнавальну діяльність;
  • формувати потребу в здоровому способі життя;
  • вчити виконувати елементарний масаж і дихальні вправи;
  • вправляти у повзанні по «тунелю», у метанні в горизонтальну ціль;
  • закріпити комплекс з танцювально-ритмічної гімнастики

“СА-ФІ-ДАНС” “Нано-людина”;

  • розвивати фантазію, креативність, кмітливість;
  • виховувати почуття справедливості, доброти та співчуття;
  • розвивати організованість, витривалість, рішучість, позитивні взаємини в дитячому колективі.

Попередня робота: розучити комплекс вправ з танцювально-ритмічної гімнастики “Нано-людина”, вдосконалити вміння метати в горизонтальну ціль, закріпити  з дітьми назви планет.

Обладнання:

 «тунель», обручі,«сліди»,кошики, «антивіруси» ( кеглі з часником, цибулею), м’ячі двох кольорів за кількістю дітей,  фотографії планет, зірочки для дітей, гімнастичні килимки.

 

Хід заняття

Вступна частина (7-10 хв).

Інструктор з фізкультури(ІФК):  Здрастуйте діти! Любите грати і фантазувати?

А чи хотіли б відправитися в казкову подорож?

На якій планеті ми живемо з вами? Які ще можете назвати планети? (Діти називають)

А зараз ви почуєте цікаву історію про ще одну планету, казкову, на якій відбулося безліч всіляких пригод, про які ви скоро дізнаєтесь…

Події перенесуть нас на мирну планету, що носить назву Арус. У далекому минулому найвидатніші вчені планети створили особливого робота, якого нарекли Вольтроном. Він став тією бездоганною і ідеальною системою безпеки.

Однак, у мирному становищі у всесвіті зацікавлені далеко не всі. Володар планети Заркон неодноразово робив спроби здолати Вольтрона, але зробити йому це ніяк не вдавалося – дуже грізним і могутнім противником він  був. І невідомо скільки б часу витратив лиходій на безплідні спроби перемогти Вольтрона, якщо б на бік зла не стала підступна відьма Гагар.
Знайшовши вигляд прекрасної крилатої богині, в самий важливий момент вона звернула на себе увагу робота і вбила його енергетичним зарядом величезної сили. Їй не вдалося повністю усунути Вольтрона, але удар розтрощив його на п’ять окремих львів-роботів, які звалилися на Арус.
А в цей самий час, людство, яке страждає від перенаселення своєї планети, споряджає космічну експедицію, перед якою стоїть важлива мета – знайти в галактиці нові, придатні для життя планети.

(Інструктор розповідає під слайди з зображеннями казкових персонажів, виведених на мультимедійному пристрої та під відповідний музичний супровід).

ІФК: Ось і ми з вами зараз вирушимо до тієї казкової планети Арус на допомогу могутньому повелителю добра робота Вольтрона із його пятьма левами. Скажіть, а на чому люди літають у космос? (космічний корабель, ракета…)

                                   Щоб ракетою нам кермувати,

Хоробрим, відважним треба стати.

Адже слабких у космос не беруть,

Нам вправи сили додадуть.

ІФК: Тож, починаємо підготовку, виходь на тренування.

Екіпаж слухай мою команду: пошикувались, до розігріву космічного кораблю швидко приготувались! (ходьба звичайним кроком) розробляємо колеса перед польотом (ходьба на носках, пятках), вмикаємо важелі (ходьба з високим підніманням колін, із чергуванням звичайної ходьби). А зараз, всі приготувались, злітаємо!!!  Набираємо швидкість, маневруємо поміж планетами. (біг спокійний, прискорений, з захльостуванням).

ІФК: Ось, малята ми й у Космосі. Погляньте скільки тут планет: і Венера, і Марс, і Нептун…всі, що ми й називали. А он і наша Планета Земля видніється, як далеко ми відірвались. А які дивакуваті жителі на цих планетах. Вважаю за необхідне, аби не підхопити нового вірусу використати чудовий зоровязбережувальний запас із дитячого садочка, щоб укріпити гостроту нашого нюху та відновити дихання.

(Діти проходять, беручи мішечки із аромамаслом лайма, які заздалегідь підготовлені вихователем,  вдихають запах, відновлюють дихання).

 

ІФК: Нарешті ми й дісталися казкової планети Арус. Як же тут дивовижно та цікаво. Ця планета має синій колір. (Звучить космічна мелодія, з-за ширми виходять пять “роботів-левів” – батьків вихованців)

Ой погляньте, ось і могутні пять роботів – левів, які утворилися від враження струмом Вольтрона відьмою Гагар. Здрастуйте, шановні! Ми прилетіли до вас космічним кораблем із планети Земля аби допомогти Вам у боротьбі за добро та справедливість на Вашій планеті. Ми сильні, здорові, хоробрі і готові пройти через всі підступні задуми, які приготував злий володар Заркон, правда, діти? (так). Що-що? А-а-а!!! Вони кажуть що перед величним початком наступу нам потрібно набратись сил для подальшої боротьби. Готові? (Діти відповідають).

(Спільно з батьками виконується

комплекс вправ танцювально-ритмічної гімнастики

“Нано-людина”)

Основна частина (12 – 16 хв)

Інструктор: Діти, подивіться,  до нас звертається мешканець планети Арус з аудіоповідомленням: «Увага, увага!!! Нас, жителів планети «Арус» взяли в полон космічні воїни Заркона і хочуть всіх заразити грипом. Що нам робити, допоможіть!”

Допоможемо? А ви самі не боїтеся заразитися, як ви думаєте, що для цього потрібно робити? (відповіді дітей).

Я пропоную, щоб не заразилися жителі  закинути на планету антивірус. Ця потужна зброя зможе вбити й самого злого володаря та його підступну помічницю відьму Гагар. (Звертає увагу на “антивірус” – кеглі з часником та цибулею).

(Метання кеглів , наповнених часником, цибулею у великий кошик з відстані 2 м.

Кошик та кеглі підносяться вихователем).

ІФК: А ще це дуже сира планета, і щоб нам не промочити ноги потрібно ходити тільки по космічних слідах і тунелях.

(Ходьба по слідах, проповзання в тунелі, підготовлених вихователем).

ІФК: Молодці, ви гарно впорались із всіма перешкодами та зуміли здолати злих та ворожих Заркона та Гагар, запустивши найпотужнішу зброю – антивірус. А зараз я пропоную вам, малята трішки розважитись перед тим, як вирушити у далекий виснажливий шлях додому. Чи знаєте ви, що із космічного пилу утворюються камені – метеорити , які розлітаються по всьому космосу у невагомості. От ми зараз і пограємо з вами у цікаву гру , яка називається “Метеоритний дощ”. Поділимось на 2 команди, в кожної з яких буде свій за кольором кошик та мячі. Потрібно буде якнайшвидше зібрати їх до кошиків. Ну то що, готові?

(Рухлива гра «Метеоритний дощ»)

Заключна частина (4 – 5 хв)

ІФК:  Лягайте зручніше. Закрийте очі. Дихаємо спокійно і рівно. Дамо нашим ногам і рукам відпочити, витягнемо і розслабимо їх. Давайте помовчимо і прислухаємося до звуків навколо себе (пауза). Прислухайтеся до вашого подиху (пауза). Дихання рівне і спокійне. Дозвольте своєму тілу розслабитися і відпочити (пауза). Послухайте, що я хочу вам розповісти. Уявіть собі, що всі ви –  космічній невагомі кульки, дуже гарні і веселі. Вас надувають і ви стаєте все легше і легше. Все ваше тіло стає легким, невагомим. І ручки легенькі, і ніжки стали легкі, легкі. Космічні кульки піднімаються все вище і вище. Дує теплий ласкавий вітерець, він ніжно обдуває кожну кульку (пауза – погладжування дітей). Обдуває кульку, пестить кульку. Вам легко, спокійно. Ви летите туди, куди дме ласкавий вітерець. Але ось прийшла пора повертатися додому. Ви знову в цій кімнаті. Потягніться і на рахунок «три» відкрийте очі. Посміхніться своїй кульці.

 Вправа на релаксацію “Космічна невагомість”

ІФК: Ви молодці, проявили спритність, швидкість, чуйність, дружбу, відважність. Нам вдалося стати на захисті  справедливості й добра у всього Всесвіта, продовжити величну справу Вольтрона, здолавши його смертельних ворогів.. Але пора повертатися додому, на планету….? (Земля).

Я кажу чарівні слова, а ви закриваєте очі і кружляєте навколо себе. «Раз, два, повернися, знову вдома опинися».

Діти, а це вам передали жителі планети Арус в знак подяки – космічні зірочки.

Наша подорож добігла кінця. Тож до нових зустрічей та пригод.

(Діти під музику виходять із зали. Заняття закінчується).