Семінар – практикум “Академічна доброчесність: теоретичний та практичний вимір”
Collage_Fotor

13 лютого 2020 року в нашому закладі відбувся семінар-практикум керівників закладів дошкільної освіти міста з теми «Академічна доброчесність: теоретичний та практичний вимір». У ході навчально-інформаційного модулю начальник управління освіти Остапенко Галина Феліксівна зазначила: «Сьогодні важливо зрозуміти, що розвиток активного, відповідального, компетентного громадянина, який здатен змінювати світ на краще, не можливий без академічної доброчесності».       … Продовжувати читання Семінар – практикум “Академічна доброчесність: теоретичний та практичний вимір”

Поради “8 ХИТРОЩІВ ПРО ТЕ, ЯК ПЕРЕСЕЛИТИ ДИТИНУ ДО ВЛАСНОГО ЛІЖКА”
d180d0b5d0b1d0b5d0bdd0bed0ba-d181d0bfd0b8d182

1. Розкажіть, що такі великі хлопчики і дівчатка, як вони, сплять в своїх ліжках. Можна спробувати помалювати на тему окремого ліжка, розіграти “відселення від мами” з іграшками, підкресливши плюси власного, окремого спального місця. Наприклад, в тісному батьківському ліжку ведмежа не висипалось, а в окремому став висипатися так, що відразу і малювати, і бігати, і стрибати став краще всіх. 2. Використовуйте … Продовжувати читання Поради “8 ХИТРОЩІВ ПРО ТЕ, ЯК ПЕРЕСЕЛИТИ ДИТИНУ ДО ВЛАСНОГО ЛІЖКА”

СЕКРЕТИ СТВОРЕННЯ МОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ВДОМА
vlijanie-rechevoy-sredi-na-rech

Ні для кого не секрет, що розвиток дитини залежить від оточуючого її середовища: чим вона багатша, тим інтенсивнішим є розвиток. Для дітей дошкільного віку розвиваючим середовищем є їх дім, місце, де вони проводить більшу частину часу. Створення розвиваючого середовища вдома не вимагатиме від вас значних зусиль, але допоможе вам активізувати розвиток мовлення вашої дитини. 1 … Продовжувати читання СЕКРЕТИ СТВОРЕННЯ МОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ВДОМА

Сенсорна культура дітей молодшого дошкільного віку — базова компетентність  гармонійно розвиненої особистості
Collage_Fotor

04 лютого на базі  нашого закладу відбулось методичне об’єднання вихователів І молодших груп.     Метою зібрання було підвищити рівень знань вихователів ДНЗ щодо теоретичних та практичних аспектів методики формування сенсорних еталонів   молодших дошкільників на засадах інтеграції. Педагоги визначились з поняттями «сенсорний розвиток», «сенсорна культура», «сенсорне виховання». Керівником методичного об’єднання Степовенко С.Л. було   акцентовано  увагу на … Продовжувати читання Сенсорна культура дітей молодшого дошкільного віку — базова компетентність  гармонійно розвиненої особистості

Заняття з БЖД в старшій Б групі
Collage_Fotor

Під час заняття вихователь – Клінишкова І.М. продовжувала вчити дітей правилам поведінки на дорозі, познайомила дітей з місцем перетину вулиць (перехрестям), рухом транспорту на ньому, поведінкою пішоходів при переході через дорогу, а також закріпила знання дошкільників про дорожні знаки такі як: «Пішохідний перехід», «Підземний пішохідний перехід», «Надземний пішохідний перехід» та уточнила значення «острівця безпеки», «зебри», … Продовжувати читання Заняття з БЖД в старшій Б групі

ДИТИНА НАМАГАЄТЬСЯ ПОВЕРНУТИ СВОЮ ІГРАШКУ! ЯК ВІДРЕАГУВАТИ?
d0b4d0b8d182d0b8d0bdd0b0-d0bfd0bed0b2d0b5d180d182d0b0d194-d196d0b3d180d0b0d188d0bad183

Уявіть ситуацію. Ваш малюк мирно копає в пісочниці. До нього підходить інший малюк і забирає його іграшку. Ваша крихітка розгнівана і намагається силою повернути свою власність. Чому діти так бурхливо реагують, коли беруть їх іграшки? Відповідь проста: по-перше, їм шкода розлучатися зі своєю іграшкою, а по-друге, вони поки не розуміють, що іграшки беруться на час, і … Продовжувати читання ДИТИНА НАМАГАЄТЬСЯ ПОВЕРНУТИ СВОЮ ІГРАШКУ! ЯК ВІДРЕАГУВАТИ?

Консультація “Щоб дитина була помічником”
image (1)

Ви хочете, щоб ваш малюк виріс відповідальним та чуйним до вас та інших? Тоді змалечку йому потрібно виділити певні домашні обов’язки. Якщо ви хочете виховати дитину гарним помічником, тоді ось декілька порад: Cтежте за своїми словами. Дякуйте дитині за те, що вона хороший помічник, а не просто говоріть їй «дякую за допомогу». Так ви підвищуєте їй … Продовжувати читання Консультація “Щоб дитина була помічником”

ГІПЕРАКТИВНА ДИТИНА
image

Непосидюща дитина – це не просто постійний галас і метушня в домі, це й постійний страх за її життя і здоров’я. не має такої щілини чи отвору, куди вона не сунула б носа чи пальця, немає заборон, яких вона не порушувала б. Причиною такої нестриманості, як правило, є тимчасове переважання сили збудження нервової системи над … Продовжувати читання ГІПЕРАКТИВНА ДИТИНА