Театральна вистава за мотивами української народної казки “Ох”
Collage_Fotor

Педагоги закладу підготували для дітей театральну виставу  «ОХ». Мета  заходу: роль праці в житті людини, перемога добра над злом, не зловживати своїми уміннями та навичками, працьовитих і правдивих завжди очікує винагорода,

Продовжуються колективні перегляди освітньої роботи з дітьми з теми “Розвиток зв’язного мовлення засобами природнього довкілля”
Collage_Fotor3

В рамках підготовки до педагогічної ради, педагоги відвідали заняття з розвитку мовлення “Квіти України”   середня А група вихователь – Харламова Яна Віталіївна та  середня  Б група “Спостереження за кроликом”, вихователь – Романова Людмила Володимирівна. Педагоги  під час колективного перегляду не тільки подивилися роботу своїх колег, а й взяли активну участь в обговоренні переглянутих  заходів.

Від Різдва до Водохреща
Collage_Fotor2

Новорічно-різдвяні свята особливо святкуються в нашій країні та відзначаються традиційними обрядами та звичаями. В ДНЗ «Зірочка» склались свої традиції святкування цих свят. 17 січня відбулось свято «Від Різдва до Водохреща». На святі традиційно звучали щедрівки, віншувальні пісні, посівалки, вірші у виконанні вихованців. За сюжетом свята, діти приходили на гостину до Господині, вітали зі святами, засівали … Продовжувати читання Від Різдва до Водохреща

Розвиток зв’язного мовлення засобами природнього довкілля
Collage_Fotor3

Важливим засобом, що сприяє обміну педагогічним досвідом та стимулює педагогів до вдосконалення власної професійної майстерності, є проведення ними відкритих заходів. Відповідно до річного плану  ДНЗ, в  старших групах були проведені  колективні перегляди занять до педради на тему “Розвиток зв’язного мовлення засобами природнього довкілля”.  Під час перегляду  комплексного заняття “Дика природа взимку” в старшій А групі,  яке підготувала … Продовжувати читання Розвиток зв’язного мовлення засобами природнього довкілля

Консультація “Візуал, аудіал, кінестетик – хто вони, наші діти?”
reprezentativnaya-sistema

Ці слова означають особливості сприймання та оброблення інформації людьми різного віку. Люди сприймають і обробляють інформацію про своє оточення, спираючись на візуальний (зір), аудіальний (слух), кінестетичний (рух) досвід та інші чуттєві враження (дотик, нюх тощо). Візуал – людина, яка сприймає більшу частину інформації за допомогою зору. Аудіал – той, хто отримує основну частину інформації через … Продовжувати читання Консультація “Візуал, аудіал, кінестетик – хто вони, наші діти?”

Як я зустрів Новий рік
Collage_Fotor

Дошкільната середніх Б, В вікових груп (вихователі Романова Л.В., Поплужна О.С., Каліновська І.П.) поділилися своїми враженнями проте, як вони зустрічали Новий рік в родинному колі.

Виготовлення сніговичків з пластиліну
Collage_Fotor

Ліплення з пластиліну- захопливе заняття, що розвиває дрібну моторику пальців рук, зміцнює зорову  та слухову пам’ять  та розвиває логічне мислення. До такого виду творчості варто звернутися ще й тому, що він сприяє нормалізації сну  та зниженню надмірної активності дитини. Для того, щоб наповнити зиму ще більшою кількістю казкових емоцій, вихованцями старшої Б групи були виготовлені … Продовжувати читання Виготовлення сніговичків з пластиліну

Дидактична гра з сенсорного розвитку «Прив’яжи ниточку до кульки»
Collage_Fotor

Вихователь І мол. Б групи – Усатенко Ірина Петрівна під час гри вправляла дітей у порівнянні предметів за кольором  та закріпила  знання кольорів (червоного, жовтого, оранжевого, синього, зеленого, фіолетового).  Діти з задоволенням допомагали Вінні Пуху, працювали з роздатковим матеріалом.

Майстер-клас «Розпис Новорічних пряників глазур’ю»
Collage_Fotor

В середній А групі,  вихователі – Суслова Н.В. та Лисуненко Я.В. провели майстер-клас. Кожен малюк обрав собі пряника після чого захоплено його прикрашав мастікою, солодким різнокольоровим тістом та білковим кремом, солодким декором. Під час виконання роботи діти проявили свою творчість, фантазію, уважність та старанність.    

Ляля Катя вранці встала, мило й рушничок приготувала
Collage_Fotor

В групі раннього віку вихователь – Людмила Валеріївна, під час проведення дидактичної гри, вчила дітей називати словами предмети гігієни, відповідати на запитання “Що це?”, називати дії з цими предметами; розвивала мовлення та закріплювала вміння будувати розповідь з 3 – 4 слів.