Стрічки для віночка Оленки
Collage_Fotor

5 листопада 2019 року в групі дітей раннього віку  (вихователь Шпильова Л.В. .) відбулося цікаве розвивальне й виховне заняття з сенсорного розвитку.  Діти збагатили свої знання про поняття «один-багато» вмінням порівнювати предмети за величиною – стрічки для віночка ляльки Оленки.  

Консультація “У здоровому тілі – здоровий дух”
Collage_Fotor

Загальновідомо: основи фізичного, духовного та психічного здоров’я людини закладаються змалку. Тому формування, збереження і зміцнення здоров’я дітей – одне з найважливіших завдань національної дошкільної освіти. Для його виконання замало одних лише добрих намірів – потрібні реальні дії, щоденна праця педагогів, батьків і самих дітей. Лише в сильному, здоровому тілі дух зберігає рівновагу, і характер розвивається … Продовжувати читання Консультація “У здоровому тілі – здоровий дух”

Осінні листочки
Collage_Fotor

У жовтні,  в групі раннього віку ( вихователі Шпильова Л.В., Владова Е.М., муз. керівник Горбуненко Г.Б.)  пройшло тематичне заняття «Осінні листочки». Діти  разом з вихователям весело гралися та танцювали.

Заняття ознайомлення з природнім довкіллям
Collage_Fotor

На занятті з ознайомлення з природним довкіллям вихователь старшої Б групи Максименко Л. Ю. вчила дітей розрізняти гриби за зовнішніми ознаками; закріпила і розширила знання дошкільників про гриби-підосичники, підберезовики, сироїжки, білі гриби, опеньки, лисички, маслюки, рижики. Людмила Юріївна розвивала у малят вміння  мислити, аналізувати; виховувала бережне ставлення до природи, до власного життя.

Використання ігор за методикою М.Монтессорі (робота з дітьми)
Collage_Fotor

 Під час заняття із сенсорного розвитку, в групі раннього віку, вихователь Шпильова Л.В., з використанням ігор за методикою М.Монтессорі, знайомила дітей з основними кольорами (червоний, зелений, жовтий, синій); формувала вміння порівнювати предмети за величиною, розвивала тактильні відчуття, сприяла розвитку позитивного світосприйняття; виховувала доброзичливість, повагу один до одного.

Свято Осені
Collage_Fotor

Вихованці старшої Б групи ДНЗ «Зірочка» взяли активну участь в проведенні Свята осені. Свято було наповнене різноманітною програмою. Розповіді віршів, енергійні танці, виконання чудових пісень урізноманітнили святкову програму. Гарне свято – коли враження яскраві, настрій піднесений. І наше свято залишило теплі спогади, відчуття радості, затишку, родинної атмосфери. У святкуванні брали участь всі! Ніхто не залишився … Продовжувати читання Свято Осені

Килимок декоративний
Collage_Fotor

Під час малювання  в середній Б групі (вихователі Романова Л.В., Поплужна О.С.) діти вчились малювати трипелюсткову та восьмипелюсткову квітку мазками способом прикладання пензлика ворсом догори; вправлялись у вмінні розташовувати елементи декору у прямокутнику, орієнтуватися на аркуші паперу;  розвивали творчу уяву, асоціативну пам’ять, наочне мислення; ознайомилися з професією художника по тканинам.

Малята І молодшої Б групи з користю та цікавістю проводять вільний час
Collage_Fotor

Під час самостійної ігрової діяльності (вихователь Ірина Петрівна Усатенко) дошкільники,  за допомогою різноманітних дидактичних ігор та посібників розвивають дрібну моторику пальців рук та сенсорні здібності; виховують посидючість, самостійність та наполегливість

Щира подяка, всім учасникам осіннього ярмарку!
Collage_Fotor

Колектив закладу висловлює слова подяки  всім батькам,  котрі взяли активну участь в організації та проведенні благодійної ярмарки.  Ми високо цінуємо Вашу батьківську підтримку та небайдуже ставлення до життя дошкільного навчального закладу. Від усього серця бажаємо вам здоров’я, злагоди, взаєморозуміння, душевного спокою та достатку!

Заняття з образотворчого мистецтва в дитячому садку – важливий компонент естетичного виховання
Collage_Fotor

Особливу увагу слід звертати на самостійне ставлення дошкільнят до виконання завдань. Насамперед потрібно спонукати дітей виявляти самостійність у всіх випадках, де це можливо. Саме тому вихователь старшої Б групи, Максименко Л. Ю. спонукала вихованців зображувати лісових мешканців (їжака) із застосуванням нетрадиційної техніки (використання   зубної щітки), зображувати сюжетний малюнок з 4—5 об’єктів; розвивала у дітей фантазію, уяву;  сприяла  розвитку самостійності, творчої  активності;  виховувала уважне ставлення до навколишньої природи.