Робота з дітьми
Collage_Fotor

На занятті з логіко-математичного розвитку вихованці старшої Б   групи (вихователь Максименко Л.Ю.) продовжували  вчитися  розв’язувати задачі на збільшення і зменшення числа на одиницю; закріпили  вміння називати числа 1–8 у прямому і зворотному порядку, установлювали співвідношення між суміжними числами; закріпили  уявлення про час (добу, тиждень, рік); вчилися  самостійно знаходити шляхи вирішення задач; вміння орієнтуватися в просторі.

Театральна вистава за мотивами української народної казки “Ох”
Collage_Fotor

Педагоги закладу підготували для дітей театральну виставу  «ОХ». Мета  заходу: роль праці в житті людини, перемога добра над злом, не зловживати своїми уміннями та навичками, працьовитих і правдивих завжди очікує винагорода,

Продовжуються колективні перегляди освітньої роботи з дітьми з теми “Розвиток зв’язного мовлення засобами природнього довкілля”
Collage_Fotor3

В рамках підготовки до педагогічної ради, педагоги відвідали заняття з розвитку мовлення “Квіти України”   середня А група вихователь – Харламова Яна Віталіївна та  середня  Б група “Спостереження за кроликом”, вихователь – Романова Людмила Володимирівна. Педагоги  під час колективного перегляду не тільки подивилися роботу своїх колег, а й взяли активну участь в обговоренні переглянутих  заходів.

Від Різдва до Водохреща
Collage_Fotor2

Новорічно-різдвяні свята особливо святкуються в нашій країні та відзначаються традиційними обрядами та звичаями. В ДНЗ «Зірочка» склались свої традиції святкування цих свят. 17 січня відбулось свято «Від Різдва до Водохреща». На святі традиційно звучали щедрівки, віншувальні пісні, посівалки, вірші у виконанні вихованців. За сюжетом свята, діти приходили на гостину до Господині, вітали зі святами, засівали … Продовжувати читання Від Різдва до Водохреща

Розвиток зв’язного мовлення засобами природнього довкілля
Collage_Fotor3

Важливим засобом, що сприяє обміну педагогічним досвідом та стимулює педагогів до вдосконалення власної професійної майстерності, є проведення ними відкритих заходів. Відповідно до річного плану  ДНЗ, в  старших групах були проведені  колективні перегляди занять до педради на тему “Розвиток зв’язного мовлення засобами природнього довкілля”.  Під час перегляду  комплексного заняття “Дика природа взимку” в старшій А групі,  яке підготувала … Продовжувати читання Розвиток зв’язного мовлення засобами природнього довкілля

Консультація “Візуал, аудіал, кінестетик – хто вони, наші діти?”
reprezentativnaya-sistema

Ці слова означають особливості сприймання та оброблення інформації людьми різного віку. Люди сприймають і обробляють інформацію про своє оточення, спираючись на візуальний (зір), аудіальний (слух), кінестетичний (рух) досвід та інші чуттєві враження (дотик, нюх тощо). Візуал – людина, яка сприймає більшу частину інформації за допомогою зору. Аудіал – той, хто отримує основну частину інформації через … Продовжувати читання Консультація “Візуал, аудіал, кінестетик – хто вони, наші діти?”

Як я зустрів Новий рік
Collage_Fotor

Дошкільната середніх Б, В вікових груп (вихователі Романова Л.В., Поплужна О.С., Каліновська І.П.) поділилися своїми враженнями проте, як вони зустрічали Новий рік в родинному колі.

Виготовлення сніговичків з пластиліну
Collage_Fotor

Ліплення з пластиліну- захопливе заняття, що розвиває дрібну моторику пальців рук, зміцнює зорову  та слухову пам’ять  та розвиває логічне мислення. До такого виду творчості варто звернутися ще й тому, що він сприяє нормалізації сну  та зниженню надмірної активності дитини. Для того, щоб наповнити зиму ще більшою кількістю казкових емоцій, вихованцями старшої Б групи були виготовлені … Продовжувати читання Виготовлення сніговичків з пластиліну

Дидактична гра з сенсорного розвитку «Прив’яжи ниточку до кульки»
Collage_Fotor

Вихователь І мол. Б групи – Усатенко Ірина Петрівна під час гри вправляла дітей у порівнянні предметів за кольором  та закріпила  знання кольорів (червоного, жовтого, оранжевого, синього, зеленого, фіолетового).  Діти з задоволенням допомагали Вінні Пуху, працювали з роздатковим матеріалом.